mandag den 17. januar 2011

Et fiskeben og lidt kunst





Jeg har taget et par billeder med, som er de billeder jeg seneste har arbejdet med. Vi talte om vores professionelle tilgang i de didaktiske overvejelser i praksis med børnene og/eller andre brugere. At vi skulle få erfaring i bla. hvordan man blander farver og andre teknikker.. De sidste billeder har jeg været optaget af farvesammensætning og forskellige værktøjer. Jeg har her brugt pensel, spartel, mine hænder og sandpapir.
Derudover har jeg taget et billede af en skelet fra en rødspætte, som vi spiste i lørdags...... Jeg har taget den med fordi den dels er inspiration til min biotop, hvor jeg vil bruge regnormene fra dyreholdet som madding i forbindelse med en fisketur. Men også som inspiration til redskaber i det kreative felt. Jeg vil senere prøve at lave tryk med skelettet........ Det kommer senere i billeddokumentation....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar